20 Aralık 2022 Salı

"EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM"DE YÜZ YÜZE UYGULAMASI

Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm'ün yüz yüze eğitimi yapıldı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm'ün yüz yüze eğitimi yapıldı.
Uzaktan eğitimi tamamlanan projenin yüz yüze eğitimi de sona erdi.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü adına Ocaklar Ortaokulu Müdürü Yardımcısı Figen Altıntaş tarafından hazırlanan, Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) 2022 Yılı Teknik Destek Programı, 2. Dönem Projeleri arasında kabul edilen ve uygulamaya değer bulunan "Eğitimde Dijital Dönüşüm" "Dijital Dönüşüm ve Yenilikçi Öğrenme Yöntemleri Eğitmen Eğitimi " projesi kapsamında 14-15-16 Aralık tarihlerinde yüz yüze eğitim faaliyeti gerçekleştirildi. Nerime Yüksel Ortaokulu Bilişim Laboratuvarında gerçekleştirilen eğitime ilçemizdeki okullarda görev yapan 31 öğretmen katıldı.
Dolu dolu üç gün süren yüz yüze eğitim Süleyman Demirel Üniversitesi öğretim üyesi Doç. Dr. Utku Köse tarafından verildi. Öğretmenlerin yenilikçi öğrenme ve öğretme araçlarını kullanma becerisini arttırma, dijital ders içeriği üretme ve öğrenme ortamları tasarlama becerilerini geliştirmeye yönelik olan eğitimin amacı 21. yüzyılının ihtiyaç duyduğu öğrencilerin yetiştirilmesine katkı sağlamaktır.
Eğitim İçeriği ise şu şekilde planlandı:
Konu 1: Dijital Dönüşüm ve Dijital Dönüşümün Etki Alanları 
1.Design Thinking (Tasarım Düşünme) ve Dijital Dönüşüm Süreçleri 
2.Nesnelerin Interneti, Endüstriyel Haberleşme ve 3D Printing
3.Artırılmış Gerçeklik ve Sanal Gerçeklik Teknolojileri (Augmented Reality - Virtual Reality)
4.Dijital Dönüşümde Trend Teknolojiler: Bulut Bilişim Teknolojileri,
5.Siber Güvenlik ve Simülasyon Sistemleri
Konu 2: Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Araçları
web2 araçları





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.