21 Kasım 2022 Pazartesi

ERDEK İLÇE MİLLİ EĞİTİM'E YENİ ATAMA

Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Sercan Nayır atandı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Sercan Nayır atandı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Eski Müdürü Erbil Camgöz'ün görevden alınmasının ardından boşalan koltuğa Bandırma İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Sercan Nayır getirildi. 
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nden yapılan açıklamada, "Bandırma İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü iken, Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürü olarak görevlendirilen Sayın Sercan Nayır kurumdaki görevine başlamıştır. Erdek İlçe Milli Eğitim ailesi olarak müdürümüze hoş geldiniz, diyor ve yeni görevinde başarılar diliyoruz." ifadeleri kullanıldı.
Nayır göreve atanana kadar İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne Mücahit Sarıkaya vekalet etmişti.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.