24 Kasım 2022 Perşembe

EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM

"Eğitimde Dijital Dönüşüm projesi Güney Marmara Kalkınma Ajansı tarafından uygulamaya değer bulunan projelerden oldu.
"Eğitimde Dijital Dönüşüm projesi Güney Marmara Kalkınma Ajansı tarafından uygulamaya değer bulunan projelerden oldu.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü adına İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Nayır'ın proje yürütücüsü olduğu, Ocaklar Ortaokulu Müdür Yardımcısı Figen Altıntaş tarafından hazırlanarak başvurusu yapılan, "Eğitimde Dijital Dönüşüm" "Dijital Dönüşüm ve Yenilikçi Öğrenme Yöntemleri Eğitmen Eğitimi "Sertifika Programı Güney Marmara Kalkınma Ajansı 2022 Yılı Teknik Destek Programı, 2. Dönem Projeleri arasında kabul edilen ve uygulamaya değer bulunan 5 proje arasında yer aldı.
Proje, ilçemizdeki okullarımızda eğitimde yeni teknolojilerin kullanımını yaygınlaştırmak ve TR 22 Bölgesinde gerçekleştirilen yüksek kaliteli dijital dönüşüme katkı sağlamayı amaçlıyor.
Proje, öğretmenlerin yenilikçi öğrenme ve öğretme araçlarını kullanma becerisini arttırırken aynı zamanda onlara dijital içerik üretme ve öğrenme ortamları tasarlama becerileri kazandıracak. Eğitim sonunda yapılacak çalışmalarla eğitim kurumlarında dijital dönüşüm gerçekleştirilecek ve 21. yüzyılının ihtiyaç duyduğu öğrencilerin yetiştirilmesine katkı sağlanacak.
Eğitim faaliyeti 12-13 Aralık tarihlerinde uzaktan eğitim, 14-15-16 Aralık 2022'de ise yüz yüze eğitim olarak planlandı. Eğitim faaliyetine istekli olan 30 öğretmenin katılması bekleniyor. Eğim sonunda katılımcılara "Dijital Dönüşüm ve Yenilikçi Öğrenme Eğitmen Eğitimi" katılım belgesi düzenlenecek.
Eğitim, genel uzmanlık ve araştırma konuları arasında; yapay zeka, makine etiği, yapay zeka güvenliği, biyomedikal uygulamalar, optimizasyon, uzaktan eğitim, e-öğrenme ve ilgili teknolojiler, bilgisayar eğitimi ve bilgisayar bilimleri olan, Süleyman Demirel Üniversitesi'nde Dr. Öğr. Üyesi olarak görev yapan, Doç. Dr. Utku Köse tarafından verilecek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.