13 Eylül 2022 Salı

OKULUN İLK GÜNÜNDE ZİYARET ETTİLER

Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, okulun ilk gününde okulları ziyaret ettiler.
Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, okulun ilk gününde okulları ziyaret ettiler.
2022-2023 eğitim öğretim yılının ilk gününde Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz, öğrenciler, öğretmenler ve velilerin heyecanını paylaşarak başarı dilek ve temennilerini iletti.
Kaymakam Atasoy yeni eğitim öğretim yılı ile ilgili yaptığı açıklamada, "Erdek genelinde toplam 20 okulda 3 bin 181 öğrencimizin eğitim göreceği 2022-2023 eğitim öğretim yılında okullarımızda 304 öğretmenimiz görev yapacaktır. 412 öğrencimizin anasınıfına, bin 68 öğrencimizin ilkokul 1.sınıfa başlayacağı eğitim yılının ilk gününde okullarımızı ziyaret ettim." ifadelerini kullandı.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.