30 Nisan 2022 Cumartesi

ERDEKSPOR OLAĞAN KONGRESİNİ YAPTI

Erdekspor 2018-2021 yılı olağan kongresini bugün yaptı.
Erdekspor 2018-2021 yılı olağan kongresini bugün yaptı.
Erdekspor tesislerinde gerçekleştirilen kongrede Şadi Bayraktar başkanlığında tek listeyle girilen seçimde liste oy birliğiyle kabul edildi. 
Divan kurulunun seçilmesinin ardından saygı duruşu ve İstiklal Marşı ile devam eden kongre denetim faaliyet raporunun okunmasında konuşan Erdekspor Kulübü Başkanı Şadi Bayraktar, "İlk devrede 10 maçta 0 puanla hezimete uğradık. Sağ olsun belediyenin destekleri ile eski Erdekspor topçuların vasıtasıyla iyi bir sezon geçirdik. 0 puandan iyi bir noktaya geldik. Takımımız eski Erdekspor görüntüsünü verdi. Mali durumda da şu anda ligdeki en iyi takım görüntüsündeyiz. Bu seneki takviyelerle takımımıza transferler yapacağız. Az sayıda ama düzenli galibiyet vererek güzel bir imaj uyandırdık. Bu sene 11 yaş, 14 yaş, 16 yaş, 18 yaş takımları kurduk bunlar liglere de katıldılar. Bu sene de yaz okulları açacağız. Belediyenin sayesinde otopark çalışmalarına başladık. Marmarabirlik yeri hakkındaki çalışmalarımız da sert bir şekilde devam ediyor." dedi. Ardından faaliyet raporun da okunmasının ardından denetim ve faaliyet raporu oy birliğiyle kabul edildi. Daha sonra 2 yıllığına seçilen yönetim ve denetim kurulunu tek listeyle giren Şadi Bayraktar kazandı. Yönetim kurulu Şadi Bayraktar, Mustafa Karakuş, Hulusi Ay, Haluk Can Turan, Erdoğan Çıkrıkçı, Adem Çetin, Fatih Payal, Anıl Aydemir ve Adnan Eren; denetim kurulu Mehmet Ali Kılıç, Ali Serdar Gerçel ve Feridun Ayaydın'dan oluştu. 
Dilek ve temenniler bölümünde konuşan Erdek Belediye Başkanı Burhan Karışık, "Erdekspor, hakikaten boşta gezen çocukları hem spora alıştırmak hem de uyuşturucudan uzak tutmak için el birliğiyle çaba gösteriyorlar. Yönetime seçilen arkadaşlar da lütfen yönetimdeyken hiç değilse maçları takip etsinler. Biz sadece Erdekspor değil atletizm takımına da malzeme açısından ne lazımsa alıyoruz. Bütün spor takımlarına ve kuruluşlarına yardım ediyoruz. Takım bir ara bayağı bozuktu, çocuklara dedim ki, 'Her maçta şu kadar prim verelim'. Takım hiç değilse ligde kaldı. Çok mutlu oldum. Amacımız, önümüzdeki sezonda da biraz takviyeler yaparak bu takımı iyi bir yerlere getirmek. Çabamız Erdek ve Erdekli çocuklar." dedi.
Oğulcan Bölükbaşı







Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.