9 Mart 2022 Çarşamba

ERDEK'E YOĞUN KAR UYARISI!.. OKULLAR DA TATİL!..

Yoğun kar yağışından dolayı ilçemiz de dahil ilçede okullar tatil edildi.
Balıkesir Valiliği'nden yapılan açıklamada yoğun kar yağışı ve fırtına nedeniyle tedbirli olunması istendi. 
Yapılan son değerlendirmelere göre, Balıkesir'in kuzey ilçelerinde (Gönen, Manyas, Susurluk, Bandırma, Balya, Erdek, Marmara Adası) beklenen yağışların 10 Mart 2022 Perşembe günü öğle saatlerinden itibaren kuvvetli kar (10-20 cm. kar örtüsü), yüksek kesimlerde yer yer yoğun kar (20 cm. üzeri) şeklinde olacağı tahmin ediliyor. Yine rüzgarın 10 Mart 2022 Perşembe sabah saatlerinden itibaren Balıkesir il genelinde kuzey ve kuzey doğu yönlerinden kuvvetli ve kısa süreli fırtına (50-70 km/saat) şeklinde eseceği, kuvvetli rüzgarın 11 Mart 2022 Cuma akşam saatlerinden sonra etkisini kaybetmesi bekleniyor. Çatı uçması, ağaç ve direk devrilmesi ve ulaşımda aksamalar, buzlanma, don olayı, kuvvetli rüzgar ile birlikte tipi ve ulaşımda aksamalar gibi olumsuzluklara karşı dikkatli ve tedbirli olunması gerekiyor.

OKULLAR DA TATİL
Meteoroloji Bölge Müdürlüğü'nden alınan bilgilere göre, 10 Mart 2022 Perşembe günü Balıkesir'in kuzey ilçelerinde kuvvetli kar yağışı, yüksek kesimlerinde ise yoğun kar yağışı beklendiğinden, yol şartları da göz önüne alınarak olumsuz hava koşulları nedeniyle; 10 Mart 2022 Perşembe gününden itibaren 2 gün süreyle Balya, Bandırma, Erdek, Gönen, Manyas, Marmara ve Susurluk ilçelerinde; İl Milli Eğitim Müdürlüğü'ne bağlı bütün resmi ve özel temel eğitim (anaokulları, ilkokullar, ortaokullar) ve ortaöğretim kurumları, halk eğitim merkezleri, mesleki eğitim merkezleri, özel eğitim kursları, motorlu taşıt sürücü kursları, çeşitli kurslar, özel eğitim ve rehabilitasyon merkezleri, resmi okullardaki destekleme ve yetiştirme kursları ile özel okullardaki takviye kurslarındaki eğitim faaliyetlerine, İl Müftülüğü'ne bağlı Kur'an kurslarındaki eğitim faaliyetlerine, Aile ve Sosyal Hizmetler İl Müdürlüğü'ne bağlı özel kreş ve gündüz bakımevleri ile çocuk kulüplerinin eğitim faaliyetlerine ara verilmesine, engelli ve hamile kamu personelinin aynı tarihlerde idari izinli sayılmasına karar verildi.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.