3 Nisan 2020 Cuma

KORONA KAPSAMINDA ALINAN YENİ TEDBİRLERİ CUMHURBAŞKANI ERDOĞAN AÇIKLADI

Cumhurbaşkanı Erdoğan, koronavirüs tedbirleri kapsamında alınan yeni tedbirleri açıkladı.
 Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan yaptığı açıklamada, "Türkiye'deki Kovid-19 hastalarının veya bunlara hastalığı bulaştıranların önemli bölgelerinde Avrupa, ABD seyahati olması düşündürücüdür. Hastalığın teşhisinde ve vaka sayısı arttıktan sonra da tedavisinde yetersiz kaldıkları çok açıktır. Türkiye en başından itibaren tüm tedbirleri alarak hastalığın ülkemize girişini geciktirmiştir. Ülke genelinde vaka tespitini ve tedavisini oldukça başarılı şekilde yürüttük. 

 31 İLE GİRİŞ ÇIKIŞ KAPATILIYOR
 Salgınla mücadele çerçevesinde attığımız adımlara bu gece yarısı itibariyle yenilerini ekliyoruz. Şehirler arası yolculuğu izne tabi tutuyorduk. Bu gece itibariyle 30 büyükşehirimizle birlikle Zonguldak'a araç giriş çıkışını kapatıyoruz. 
 20 YAŞ VE ALTINA SOKAĞA ÇIKMA YASAĞI
 Daha önce 65 yaş üstüne yaptığımız sokağa çıkma yasağını 20 yaş altına da uygulamaya başlıyoruz.
 PAZAR VE MARKETLERDE MASKE ZORUNLULUĞU
 Pazar yeri ve market gibi kalabalık yerlerde maske takmak zorunlu olacak. En az üç adım mesafe kuralına uymayana ceza verilecek.
 İkazlara uymayanlara gereken idari ve adli cezalar tereddütsüz şekilde uygulanacaktır. 


 Kampanyanın üçüncü gününde SMS hariç yaklaşık 304 bin kişi ve kuruluşumuz 1 milyar 64 milyon liralık yardım yaparak kardeşliğimizin gücünü göstermiştir. Yardım kampanyamıza katılarak dayanışma ortaya koyan tüm vatandaşlarıma ve kurumlarımıza şahsım ve milletim adına şükranlarımı sunuyorum.
 Bu vesileyle geçtiğimiz günlerde Covid-19 hastalığından kaybettiğimiz Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu hocamızın adını Okmeydanı Eğitim Araştırma Hastanemize vereceğimizi yani bundan böyle bu hastanenin artık hocamızın adıyla bir şehir hastanesi olarak Prof. Dr. Cemil Taşçıoğlu Şehir Hastanesi olarak anılacaktır. Cemil hocamıza Allah'tan rahmet diliyorum. Eşine, tüm ailesine sabırlar diliyorum. Bu salgında hayatını kaybeden tüm vatandaşlarıma da Allah'tan rahmet yakınlarına başsağlığı diliyorum. Sizleri bir kez daha sevgiyle, saygıyla selamlıyorum, kalın sağlıcakla." dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.