11 Mart 2019 Pazartesi

SARI, ATATÜRK MAHALLESİ'NDE SEÇMENLERİNE SESLENDİ

Başkan Sarı: 31 Mart'ta sandık başında bunlara sağlam bir tokat atın.
 Dün gece Atatürk Mahallesi'nden seslenen Başkan Sarı davul ve zurnalarla karşılandı. 
 Başkan Sarı söze, romanların yanında durduğu için kızanlar olduğunu belirterek "Ben romanları seviyorum. Sizinle birlikte gittiğim hiçbir yerde utanmıyorum. Bildiğim bir şey var, siz açgözlü değilsiniz." dedi.
 Sözü Erdek'teki Cumhur İttifakı Belediye Meclis Üyelerine getirerek "31 Mart'taki seçim hepimiz için önemli. Bu seçimde Erdek'i para ile satın alamayacaklarını herkese göstereceğiz. Karşı partinin ilk meclis üyesi adayı zengin ama parayı nereden bulduğu belli. Herkes mesleğiyle gurur duymak zorundadır. Benim Yüksek Kaldırım'da, 11,12,13 numaralı genelevlerim yok. Karşı partinin belediye meclis listesine bir bakın. Listede Erdekli yok. Bir de bizim partinin listesine bakın. Her zaman sokakta görüp derdinizi anlatabileceğiniz kişilerden oluşuyor. 31 Mart'ta sandık başında bunlara sağlam bir tokat atın. 31 Mart'ta hem Erdek'te hem de Balıkesir Büyükşehir'de seçimi kazanmamız gerekiyor. İsmail Ok'un seçimi kazanacağına inanıyorum." dedi.
 "Bana Mimar Başkan değil Baba Başkan diyin" diyen Sarı, roman havası oynadı ve kendisiyle özdeşleşen Mihriban türküsünü söyledi.  














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.