6 Mayıs 2018 Pazar

MUHARREM İNCE ERDEK'TE

  CHP'nin cumhurbaşkanı adayı Muharrem İnce, Yalova'dan sonraki mitingini Erdek'te yaptı.


  İnce, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ı, "Devletin her çeşit imkanını kullanıyor. Türkiye adil olmayan bir seçim yarışına giriyor. Bir yanda da Meral Akşener ve Temel Karamollaoğlu'nun adaylığını engellemeye çalışıyor. Adilce yarışacağız. Selahattin Demirtaş'ı da serbest bırakırsın, çıkar kampanyalarını yapar. Kim kimi yenerse mertçe, yiğitçe olur bu. Kalleşlikle seçim olmaz. Merak etmeyin Allah'ın izniyle 24 Haziran'da cumhurbaşkanı ben olacağım."
  İnce, mitinglerinin kalabalık olduğunu belirterek, "Ben 54 yaşındayım. O meydanda bütün liderleri gördüm. Ben Yalova'da 40 yılda böyle bir kalabalık hiç görmedim. Ama TRT'de mitingi görmedim.

  İNCE: TRT BABANIZIN ÇİFTLİĞİ DEĞİL

  Bugün son uyarım, bir daha uyarmayacağım. TRT yöneticileri, TRT babanızın çiftliği değildir. TRT 80 milyonundur. Hepimizin elektrik faturalarından TRT payı kesilir. O zaman CHP'lilerin faturalarından TRT payı kesmeyin. Eğer bugünkü görüntüleri aynı şekilde görmezsem hafta içinde 130 milletvekili ile TRT'ye geliyorum, haberiniz olsun.

 İNCE: SARAYI KULLANMAYACAĞIM

 Türkiye'nin geldiği noktaya bakın. Türkiye'de fakirler umutsuzdu. Dünyanın her ülkesinde fakirler umutsuzdur. Ama Türkiye'de zenginler de mutsuz. Çünkü, geleceğinden emin olamıyor. Paranızı dışarı kaçırmayın diye tehdit ediyor. Tehditle olmaz güvenle olur, güvenle. 24 Haziran'da cumhurbaşkanı seçildiğimde Atatürk'ün Çankayası'na gideceğim. Sarayı kullanmayacağım. Sarayı, üniversite öğrencileri için bilim yuvası yapmam daha uygun olacaktır."

 Öğrencilere iş ortamı yaratmam, fabrika kurmam lazım. İkinci olarak ise, kamuda yükselmeyi öyle adil hale getirmeliyim ki, yüz yıl kimse bozamasın.

  Yüksek Seçim Kurulu'na sesleniyorum. İşinizi adaletli bir şekilde yapmazsanız her sokağa fotoğraflarınızı asarız. Sokağa çıkamaz hale gelirsiniz.

  Yüksek yargıçlar Cumhurbaşkanının önünde ayağa kalkmamalıdır. Gerekirse cumhurbaşkanlarından hesap sormalıdır. Cumhurbaşkanı seçilince beni yargılayacak yargıçlar seçeceğiz. Bugün ülkeyi yönetenler çaldıkları için kendi adamlarını göreve getiriyorlar ve bu nedenle yargılanmıyorlar. Ama umudunuzu taze tutun, unutmayın her şey bir oyla başlar.

 Erdek'ten yüzde kaç oy alacağını soran Belediye Başkanı Sarı'ya soran İnce, cevabı "İlk 10'a girer" olarak aldı. Sarı, "Daha önce ilk 10'a girdiği için söylüyorum." dedi.

 Birkaç gün sonra Bandırma'da miting düzenleyeceğini belirten İnce, 2. Erdek Zamanı meşalesini yaktıktan sonra ilçemizden ayrıldı.


Oğulcan Bölükbaşı


 

 

 


       Haberin videosu:

                       

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.