29 Nisan 2018 Pazar

ERDEKSPOR OLAĞAN KONGRESİ YAPILDI

    Erdekspor olağan kongresi bugün Erdekspor tesislerinde gerçekleşti.

      Bugün saat 16.00'da Erdekspor tesislerinde gerçekleşen kurulda denetim ve faaliyet raporları okunup oylamaya sunuldu. Asil yönetim, yedek yönetim, asil denetim ve yedek denetim üyeleri seçildi.
    Kongreden önce Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, divan üyelerini açıkladı. Sonra saygı duruşu ve İstiklal Marşı okundu.
    Ardından Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, denetim raporunu okudu. Kulübün zorluklarından ve bugüne kadar geliş sürecini anlatan Sarı, kulübün daha genç ve amatör sporcularla oynadığı için bu sene kulüp düştüğünü anlattı. Başkan Sarı, Erdekspor'un toplam borcunun 160 bin 142 TL 69 kuruş olduğunu açıkladı. Daha sonra katip Metin Uysal faaliyet raporunu okudu. Başkan Şadi Bayraktar ise Erdekspor ile ilgili yönetim kuruluna yetki verilmesini oylara sundu. Tüm bu raporlar oy birliğiyle kabul edildi. 
    Son olarak asil yönetim, yedek yönetim, asil denetim ve yedek denetim üyeleri seçildi.
    Kurulda, geçtiğimiz Aralık ayında kaybettiğimiz Erdekspor'un kurucusu Mustafa Sarı da unutulmayarak anıldı.
    Kongreye, Erdek Belediye Başkanı Hüseyin Sarı, Belediye Meclis Üyeleri Nimet Kalafat ve Hulusi Ay, Erdek Esnaf ve Sanatkarlar Odası Başkanı Mahmut Fatih Canbaz, Erdek Esnaf Kredi ve Kefalet Kooperatifi Başkanı Mustafa Karakuş, Erdek Ticaret Odası Başkan Yardımcısı Haluk Can Turan, Erdek CHP İlçe Başkanı Metin Uysal ve Erdekspor üyeleri katıldı.
   
   Asil Yönetim                                                      
   
 Hüseyin Sarı  
 Haluk Can Turan 
 Süleyman Oruç                                                                               
 Onur Nural
 Mustafa Kulalı
 Mahmut Fatih Canbaz
 Zübeyir Haluk Nazlıoğlu
 Mustafa Karakuş
 Emin Can

   Yedek Yönetim
    
    Mehmet Özbinici
    Hüseyin Tiritoğlu
    Serkan Saçıl
    Adem Çetin
    Aydın Bora
    Engin Pektaş
    Özgür Okuldaş
    Anıl Öcal
    Ali Ispanakçı

   Asil Denetim

   Hulusi Ay
   Ali Serdar Gerçel
   Ertan Horoz

   Yedek Denetim
   
    Rıdvan Tunçalp
    Fevzi Orman
    Tolga Sel

  Oğulcan Bölükbaşı
    
 

 

 

 

   
  Haberin videosu:

   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.