20 Ocak 2018 Cumartesi

ÖĞRENCİLER KARNELERİNİ ÇALIK VE CAMGÖZ'ÜN ELİNDEN ALDI

  Öğrenciler yarıyıl tatiline girerken karnelerini Erdek Kaymakamı Ekrem Çalık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz'ün elinden aldı.

      2017-2018 eğitim öğretim yılının ilk döneminde ilçemizdeki öğrenciler karnelerini kaymakamımızın ve ilçe milli eğitim müdürümüzün elinden aldılar.
      Yarıyıl tatili 22 Ocak 2018 Pazartesi günü başlayıp 4 Şubat 2018 tarihinde sona erecek. 
      İlçemiz Kaymakamı Ekrem Çalık ve İlçe Milli Eğitim Müdürümüz Erbil Camgöz öğrencilere karnelerini dağıtıp onları sevindirirken tatilde bol bol dinlenmelerini önerdiler.

Haber Merkezi













Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.