21 Aralık 2022 Çarşamba

EĞİTİMDE DİJİTAL DÖNÜŞÜM PROJESİ TAMAMLANDI

Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm' projesi tamamlandı.Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından yapılan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) tarafından desteklenen 'Eğitimde Dijital Dönüşüm' projesi tamamlandı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğünün Güney Marmara Kalkınma Ajansı (GMKA) 2022 yılı Teknik Destek Programı, 2. Dönem Projeleri arasında yer alan ve desteklenen "Eğitimde Dijital Dönüşüm" "Dijital Dönüşüm ve Yenilikçi Öğrenme Yöntemleri Eğitmen Eğitimi " projesinin yüz yüze eğitim faaliyetleri 14-15-16 Aralık tarihlerinde Nerime Yüksel Ortaokulu Bilişim Laboratuvarında gerçekleştirildi.
Eğitimin son gününde ilçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından Nerime Yüksel Ortaokulu'nda düzenlenen sertifika töreni ile eğitime katılan öğretmenlere İlçe Milli Eğitim Müdür Vekili Sinan Karahan tarafından sertifikaları taktim edildi.
09-16 Aralık 2022 tarihleri arasında 32 saatlik eğitimi tamamlayan öğretmenler "Dijital Dönüşüm Yönetimi Sertifika Programı" ve "Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Araçları Sertifika Programı" sertifikalarını aldılar.
İlçe Milli Eğitim Müdürü Sercan Nayır'ın yürütücülüğünü, Ocaklar Ortaokulu Müdür Yardımcısı Figen Altıntaş'ın koordinatörlüğünü yaptığı projenin uzaktan ve yüz yüze eğitimlerini Süleyman Demirel Üniversitesi öğretim üyesi Doç. Dr. Utku Köse verdi.
Öğretmenlerin Yenilikçi Öğrenme ve Öğretme Araçlarını kullanma becerisini arttırma, dijital ders içeriği üretme ve öğrenme ortamları tasarlama becerilerini geliştirmeye yönelik olan eğitimin amacı 21. yüzyılının ihtiyaç duyduğu nitelikli öğrencilerin yetiştirilmesine katkı sağlamak.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü 2018-2022 yılları arasında Figen Altıntaş tarafından hazırlanan dört ulusal proje ile GMKA desteği aldı. Eğitime yapılan bu proje katkısı aynı zamanda Erdek'in tanınırlık ve görünürlüğünün sağlanmasına katkı sağlamakta, kurumların kalite ve kapasitesini artırmakta.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.