12 Ekim 2022 Çarşamba

ERDEK TİCARET ODASI YÖNETİMİNDE GÖREV DAĞILIMI YAPILDI

4 Ekim'de seçimi yapılan Erdek Ticaret Odası'nın yeni yönetimi görev dağılımını yaptı.
4 Ekim'de seçimi yapılan Erdek Ticaret Odası'nın yeni yönetimi görev dağılımını yaptı.
Erdek Ticaret Odası yönetim kurulu, meclis başkanlığı, meslek komite ve disiplin kurulu seçimleri 12 Ekim 2022 (bugün) saat 17:00 tarihi itibariyle tamamlandı.
Seçim sonuçlarına göre; Yönetim Kurulu Başkanlığına Turan Gün, Yönetim Kurulu Başkan Yardımcılığına Tuncay Aksoy, Yönetim Kurulu Sayman Üyeliğe Mete Hacı, Yönetim Kurulu Üyeliğine Murat Gülmüş, Yönetim Kurulu Üyeliğine Hüseyin Uz;
Meclis Başkanlığına Yaşar Lafçı, Meclis Başkan Yardımcılığına Hüseyin Durak, Meclis Katip Üyeliğine Serhat Türkmen;
Disiplin Kurulu Üyeliğine Yaşar Ceyhun Mırız, Erhan Uzuner, Şemsettin Ateş, Ayşe Gevher Selik, Mustafa Önder ve Kırdagül Akyol seçildi.
1.Meslek Komitesi Başkanlığına Nazım Kırık,
2.Meslek Komitesi Başkanlığına Halil Geçgin,
3.Meslek Komitesi Başkanlığına Didem Atacan,
4.Meslek Komitesi Başkanlığına Sinan Taşkesen,
5.Meslek Komitesi Başkanlığına Ayşe Tepşik,
6.Meslek Komitesi Başkanlığına Süleyman Eren,
7.Meslek Komitesi Başkanlığına Atila Özsaraç seçildi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.