18 Eylül 2022 Pazar

"YA GELECEK 'SİZ'SİNİZ YA DA GELECEKSİZSİNİZ" PROJESİ'NDE UYGULAMALI EĞİTİM

Ya Gelecek “SİZ”siniz Ya Da Geleceksizsiniz” Projesi'nin uygulamalı eğitimi başladı.
Ya Gelecek “SİZ”siniz Ya Da Geleceksizsiniz” Projesi'nin uygulamalı eğitimi başladı.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü adına Ocaklar Ortaokulu Müdür Yardımcısı Figen Altıntaş tarafından hazırlanan ve Güney Marmara Kalkınma Ajansı'nın desteklediği Gelecek “SİZ”siniz Ya Da Geleceksizsiniz” Projesi'nin geçen hafta tamamlanan dört günlük uzaktan eğitimin ardından dün Erdek ve Balıkesir ilçelerinden katılan 15 öğretmenle uygulamalı eğitimi gerçekleştirildi.
Bursa Uludağ Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi hocaları tarafından verilen Doğa ve Orman Pedagojisi Eğitimi'nin 1. gününe katılan öğretmenler çocuklarla ormanlık alanda etkinlik gerçekleştirme becerisi kazandılar. Eğitim sonrası portfolyo çalışması gerçekleştirecek olan öğretmenlere Uludağ Üniversitesi onaylı uluslararası geçerliliği olan sertifika ve Europass sertifika ekleri verilecek. Proje öğretmenlerin doğa ve orman okulu pedagojisi alanında bilgi sahibi olmalarını, iklim değişikliği ve çevresel sürdürülebilirliği sağlamaya yönelik olarak bilinçli çocuklar yetiştirmeyi sağlamayı amaçlıyor. İki gün planlanan eğitim bugün de yeni grupla devam etti. Projenin sürdürülebilirliği E-twinning, erasmus, TÜBİTAK gibi ulusal ve ulus ötesi projelerle sağlanacak.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.