19 Nisan 2022 Salı

KAYMAKAM ATASOY MYO ÖĞRENCİLERİYLE İFTAR YAPTI

Erdek Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy Erdek Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile iftar yaptı.
Erdek Kaymakamı Abdullah Atakan Atasoy Erdek Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile iftar yaptı.
Dün Erdek Meslek Yüksekokulu öğrencileri ile okul yemekhanesinde iftar yemeğinde buluşan Kaymakam Atasoy, öğrencilerle sohbet etme ve sorunlarını dinleme fırsatı da buldu.
Kaymakam Atasoy, "Erdek Meslek Yüksekokulu'nda eğitim gören kıymetli öğrencilerimiz ile iftar sofrasında buluştum. Gençlerimiz ile bir arada olmaktan büyük mutluluk duydum. Hayat boyu başarılı olmalarını diliyorum." dedi.
İftar yemeğine Kaymakam Atasoy ile birlikte İlçe Emniyet Müdürü Serkan İnceöz ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz de katıldı.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.