10 Temmuz 2021 Cumartesi

TEMAD'DA AHMET ERASLAN GÜVEN TAZELEDİ

TEMAD Erdek Şubesi 12. olağan kongresini gerçekleştirdi.
Türkiye Emekli Astsubaylar Derneği (TEMAD) Erdek Şubesi 12. Olağan Kongresini gerçekleştirdi. Tek listeyle girilen seçimde mevcut başkan Ahmet Eraslan güven tazeledi. 
Kongre öncesi açıklama yapan Eraslan, "12. Olağan Kongremizi bugün burada kendi aramızda yapıp sonuca gitmeye çalışacağız. Her şey gönlümüzce olur, hayırlı olur." dedi. Balıkesir TEMAD İl Başkanı ve Bandırma TEMAD İlçe Başkanı'nın da katıldığı kongrede ilk olarak divan kurulu seçilip faaliyet raporları okundu. Yönetim kurulunun ardından aidat ücretlerinin belirlenmesine geçildi. Aidat ücretlerinin aylık 25 TL olması oy çokluğuyla kabul edildi. Daha sonra yeni yönetim kurulunun seçilmesine geçildi. Oy birliğiyle kabul edilen yönetim kurulu şu isimlerden oluştu: Ahmet Eraslan, Halil İbrahim Batır, Birol Özen, Üzeyir Bacak, Hüsnü Kurtoğlu. 
Yönetim kurulu yedek üyeleri: Osman Benli, Ramazan Korkmaz, Yusuf Erkesen, Taner Topçu, Şeref Karaağıl.
Denetim kurulu asil üyeleri: Kadir Zobu, Hasan Eren, İhsan Akgün.
Denetim kurulu yedek üyeleri: Sadullah Batır, Mustafa Esmek, Hüseyin Gören.
Ahmet Eraslan yaptığı teşekkür konuşmasında, "4 yıllık bir dönemi geride bırakarak 12. Olağan Kongremizi bitirmiş bulunuyoruz. Derneğimizin bugüne gelmesinde emeği geçen herkese teşekkür ediyorum. Yıllardır kendi çabamızla bir şeyler yapmaya çalıştık. Üyemiz ve gücümüz bu kadar olduğu için başarılı olamadık. Tek güvencemiz bu bayrağı dalgalandırdık. Atatürk ilke ve inkılaplarına hiçbir zaman yan taraf almadık. Bayrağımızı, sancağımızı, ezanımızı en önde tuttuk. Ben 25 senedir bu işin içindeyim. Biz bu işe yüreğimizi verdik, sevgimizi verdik." dedi.
Oğulcan Bölükbaşı












Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.