5 Şubat 2023 Pazar

"EĞİTİMLE YENİDEN BULUŞTURMA" PROJESİ

Erdek'te "Eğitimle Yeniden Buluşma" çalışmaları devam ediyor.
Erdek'te "Eğitimle Yeniden Buluşma" çalışmaları devam ediyor.
Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün yapmış olduğu çalışmalar neticesinde herhangi bir örgün ortaöğretim kurumuna devam etmeyen öğrenciler tespit edildi. Bu öğrencilerin aileleriyle iletişime geçilerek öğrencilerin örgün eğitim sistemine dahil olmaları sağlandı.
Müdürlüğün konu ile ilgili çalışmaları devam etmekte olup, bu kapsamda olan öğrencilerin Erdek İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'ne başvurmaları halinde bir örgün ortaöğretim kurumuna yerleştirilmelerinin yapılacağı belirtildi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.