22 Aralık 2022 Perşembe

AHMET UYSAL: ZİRAAT ODASI DELEGE ADAYIYIM

Ahmet Uysal, 25 Aralık'ta yapılacak olan Ziraat Odası delege seçimlerinde Yalı Mahallesi delege adaylığını açıkladı.
Ahmet Uysal, 25 Aralık'ta yapılacak olan Ziraat Odası delege seçimlerinde Yalı Mahallesi delege adaylığını açıkladı.
1963 doğumlu olan Ahmet Uysal, "1986 yılında Erdek Adliyesi'nde göreve başladım 2012 yılında emekli oldum. 2012 yılından bu yana da bir avukatlık şirketinde çalışmaya devam etmekteyim." şeklinde sözlerine başladı.

Ahmet Uysal, "Ziraat Odası'na aday olmamdaki sebepler arasında, anne tarafımın çiftçilikle uğraşıyor olmasından dolayı çiftçilik geçmişi var. Son dönemlerde çiftçi kardeşlerimizin giderlerinin artması, gelirlerinin azalması durumu var. Fakat odada çiftçinin yanında olmayıp daha yüksek fiyattan ürünler sattıklarını tespit edip daha farklı hizmetler yapabileceğimi düşünüyorum. Özgeçmişimde olan bürokrasi deneyimlerim, hayat tecrübem bunları birleştirdiğimde daha iyi irtibatlar kurarak çiftçiye ve üreticiye daha ucuz imkanlar sağlayacağımı düşünerek ve kenetlenme biçiminde yaparak bu göreve talibim." dedi.

Ahmet Uysal, "Ziraat Odası'na girdikten sonra işlevlerini daha iyi öğrenerek bahçeye atılacak gübrenin, yapılacak tahlilin el birliğiyle yapılıp yapılmayacağını, kaliteli gübrenin daha ucuz, daha az faizli ya da faizsiz nasıl ödeyebileceği, ürünlerde kalite oranının nasıl arttırılacağı, sulamanın Balıkesir Büyükşehir Belediyesi ya da Erdek Belediyesi ile konuşup çiftçinin sulama imkanını nasıl yardım edebileceğimizi, giderleri girdileri daha az maliyete nasıl düşüreceğimizi, alacakları yaygı, kasa, gübre gibi ürünleri daha ucuza nasıl hizmet yapılacağını bunları daha güzel sunmak için yapacağımı düşünüyorum. Odanın işlev şeklinin halka daha yakın, daha güzel, daha şeffaf olması inancındayım. Her yıl elde edilen kârları, gelirleri, nerelere neler harcandığını yayınlayarak davranmak istiyorum. Halkın, üyelerin neler olduğunu bilmesini istiyorum, şeffaf bir yönetim vadediyorum. Yılların tecrübesini odaya katarak daha iyi bir hizmet sunmak istiyorum." ifadelerini kullandı.

Şu ana kadar sokaktan olumsuz bir referans almadığını belirten Ahmet Uysal, "Ben zaten yıllardır herkese severek yardım ediyorum, 37 yıldır Erdek halkına hizmet eden birisiyim, ben bu işi severek yapmaktayım. Erdek halkı bana her zaman sevgisini göstermiştir, sadece bu seçim içim değil özel hayatımda da bu sevgiyi hissetmiş biriyim. Erdek halkıyla kucaklaşmayı bilen, onlarla kol kola olan birisiyim. Ben zaten bu seçime girerken hiçbir siyasi partiden, görüşten destek alarak girmedim, tamamen bireysel olarak girdim. Ben Ziraat Odası'nda siyaset olmamasını düşünen biriyim. Biz ilçede ziraatla uğraşanlarla kardeşiz, siyasi görüşümüz ne olursa olsun ortak noktamız ziraat ve üründür. Amacım farklı bir boyutla Erdek'te siyasi destekle yapılan oda seçimlerini daha değişik yapılabileceğini göstermek, hem de siyasi baskılardan kurtulmak için adayım." diyerek tüm seçime giren tüm delege adaylarına da başarılar diledi.
Oğulcan Bölükbaşı - Kıvanç Doğruel

Haberin Videosu:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.