3 Mart 2022 Perşembe

BANDIRMA DEVA'DA YENİ İLÇE BAŞKANI BELLİ OLDU

Bandırma Demokrasi ve Atılım Partisi (DEVA) Bandırma İlçe Başkanlığı'ndan boşalan koltuğa Op. Dr. Halil Şen atandı.
Geçtiğimiz hafta Bandırma Demokrasi ve Atılım Partisi (DEVA) Bandırma İlçe Başkanı Ayşegül Özdemir ve yönetiminin istifalar nedeniyle düşmesinin ardından Bandırma DEVA Partisi İlçe Başkanlığı'na İl Sağlık Politikaları eski Başkanı Op. Dr. Halil Şen oturdu.
İl Başkan Yardımcılığı ve Bandırma İlçe Koordinatörlüğü görevlerini de yürüten yeni Başkan Şen düzenlenen tören sonrası duygularını şu şekilde ifade etti: "Öncelikle beni bu göreve layık gördükleri için başta İl Başkanım Kemal Aydemir ve İl Yönetim Kurulu’ndaki çok değerli yol arkadaşlarıma sonsuz şükranlarımı sunmak istiyorum. Bizler Genel Başkanımız Sayın Ali Babacan ve yol arkadaşlarının ortaya koyduğu, adaletin, özgürlüklerin, , hukukun egemen olduğu tam bağımsız bir Türkiye hayali ile bu yola çıktık. Çok badireler atlattık, yeri geldi sevindik yeri geldi hüzünlendik ama hiç yılmadık. İlk günkü kararlılıkla yolumuza devam ediyoruz. İl Yönetimindeki arkadaşlarıma çok teşekkür etmek istiyorum. Beni hep desteklediler. Bu bir bayrak yarışı, şimdilerde güzel Bandırma’mızın İlçe Başkanlığı görevi tevdi edildi. Bir an önce Yönetim kurulumuzu kurarak kongremizi gerçekleştirip hemen kolları sıvayarak sahalarda olacağız. Kaybedecek 1 dakikamız bile yok. Şehrimizin en büyük 4. İlçesi olan Bandırma’mızı hak ettiği konuma getirmek için elimizden gelenin fazlasını ortaya koyacağımızdan kimsenin şüphesi olmasın. Birlikte çok güzel işlere imza atacağız."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.