21 Ocak 2023 Cumartesi

KARNELER ALINDI, SÖMESTR BAŞLADI

2022-2023 eğitim öğretim yılının 1. dönemi sona erdi.
2022-2023 eğitim öğretim yılının 1. dönemi sona erdi.
12 Eylül'de başlayan 2022-2023 eğitim öğretim yılı 1. dönemi dün sona erdi. Karneleri alan öğrenciler iki hafta sürecek olan sömestr tatiline çıktılar.
Erdek'te Kaymakam Abdullah Atakan Atasoy, Reşit Mazhar Anaokulu'nda eğitim gören miniklere karnelerini dağıttıktan sonra Atatürk İlkokulu'nda öğrencilerle bir araya geldiler. Daha sonra da evlerinde uzaktan eğitim gören öğrencileri ziyaret ederek bizzat kendisi karnelerini ileten Atasoy öğrenciler ve aileleri ile sohbet ederek iyi tatiller dileklerinde bulundu.
Atasoy, sömestr tatili için yaptığı açıklamada, "Kim demiş bir çocuk küçük bir şey, belki de bir çocuk çok büyük bir şey. Küçük bedenler, yarın büyük başarılara isimlerini yazdıracaklar. Reşit Mazhar Ertüzün Anaokulu'nda, minik ama yarının büyükleri olan öğrencilerimize karnelerini dağıtarak heyecanlarına ortak olduk. Ardından küçük bedenleri ve kocaman yürekleri ile büyük hayallerini gerçekleştirmeye bir adım daha yaklaşmış olan Atatürk İlkokulu öğrencilerimizin karne heyecanını paylaştık. Yüzlerinden gülümsemenin eksik olmadığı, kitabın arkadaş olduğu, eğlence dolu bir tatil diliyorum. Yine evde eğitim gören Atatürk İlkokulu öğrencimiz Cahit Tuna ve Nerime Yüksel Ortaokulu öğrencimiz Uğur’u evlerinde ziyaret ederek karnelerini verip, sıcacık yüreklerinde azmin zaferini gördük. Hakkedilen gururlarına ortak olduk. Tüm öğrencilerimizin başarıları daim olsun." dedi.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.