15 Haziran 2019 Cumartesi

ÖĞRENCİLER YAZ TATİLİNE ÇIKTI

Öğrenciler karneleri aldılar.
 İlçemiz okullarında 2018-2019 Eğitim Öğretim yılı sona erdi. İlçemizde öğrenim gören 489 anasınıfı, 1138 İlkokul, 1148 Ortaokul ve 565 lise öğrencisi olmak üzere toplam 3340 öğrencimiz bugün karnelerini alarak yaz tatiline girdi.
 Bütün okullarımızda bugün karne heyecanı yaşandı.Öğrencilerin karne heyecanına İlçe Kaymakamı Ekrem Çalık ve İlçe Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz de ortak oldu.
 Kaymakam Çalık ve Milli Eğitim Müdürü Erbil Camgöz; Reşit Mazhar Ertüzün Anaokulu, Atatürk İlkokulu, Halitpaşa İlkokulu, İstiklal İlkokulu, Muzaffer Gürer Ortaokulu ve Erdek Anadolu Lisesi'nde karne törenlerine katılarak öğrencilerimize karnelerini takdim ettiler ve iyi tatiller dilediler. 
 2019-2020 Eğitim Öğretim yılı 9 Eylül 2019'da başlayacak.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Sitemizde yayınlanan reklamlar Google Ads tarafından otomatik olarak seçilip yayınlanmakta olup yayınlanan reklamlardan ozelerdek.blogspot.com sorumlu değildir.